SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami

W Warszawie, Gdyni i Wrocławiu namalowano murale w ramach urodzinowej kampanii marki ketchupu Heinz, realizowanej pod hasłem #150latHeinz.

Mural Heinz w GdyniMural Heinz w Gdyni

Z okazji 150. obecności na rynku Heinz przygotował kampanię wykorzystującą reklamy w formie murali. Głównym elementem malowideł, które przygotowano w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu, jest charakterystyczna butelka ketchupu marki oraz czerwone tło.

Przy moście Grunwaldzkim we Wrocławiu zobaczymy toast wznoszony butelkami Heinza, a w Gdyni przy ulicy Morskiej - butelkę stylizowaną na szampana, obsypaną konfetti. Z kolei w centrum Warszawy ketchup Heinz pojawił się na tle złotych balonów, obwieszczających wiek marki.

Mural Heinz w Warszawie

Mural Heinz we Wrocławiu

 

 

Autorem wszystkich trzech projektów, jak i ich wykonaniem w Warszawie i Wrocławiu, jest agencja GoodLooking Studio. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.

Dołącz do dyskusji: Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prezydent miasta
Co zrobił? Ozdobił?
odpowiedź
User
nn
Co zrobił? Ozdobił?
Dokładnie o tym samym pomyślałem...
odpowiedź
User
dan_z_krk
Co za czasy, że typowa reklama traktowana jest jako ozdoba :/
odpowiedź