SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heinz zmienia etykietę ketchupu

Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojegoketchupu.

Heinz zmienia etykietę ketchupu

Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinzazawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis BrandRepublic.

Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującympulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy"grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").

Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wynikuprzejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelkitypu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dziękitemu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, coprzyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.

Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencjęprojektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producentzwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procentstwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczeniefirmy na rynku.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heinz zmienia etykietę ketchupu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl