SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heinz zmienia etykietę ketchupu

Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojego ketchupu.

Heinz zmienia etykietę ketchupu

Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinza zawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis Brand Republic.

Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującym pulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy "grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").

Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wyniku przejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelki typu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dzięki temu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, co przyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.

Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencję projektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producent zwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procent stwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczenie firmy na rynku.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heinz zmienia etykietę ketchupu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl