'Hela w opałach' straciła widzów

Trzecia seria sitcomu 'Hela w opałach', którą w niedzielne wieczorypokazuje TVN, ma mniejszą widownię niż emitowana rok temupremierowa odsłona komediowej produkcji. Jednak w porze nadawaniaserialu TVN notuje lepsze wyniki niż Polsat.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Pięć dotychczas pokazanych odcinków nowej serii "Heli w opałach"obejrzało średnio 2,24 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji wrynku wyniosły 18,84 proc. (w grupie 4+) i 20,31 proc. (w grupie16-49).

Lepsze wyniki serial notował rok temu, gdy TVN nadawał jegopremierową serię. Pięć pierwszych jej odcinków przyciągnęło przedtelewizory przeciętnie 2,54 mln osób, a udziały wyniosłyodpowiednio 22,51 proc. i 26,89 proc.

Podczas emisji "Heli w opałach", stacja TVN wyprzedzała jedyniePolsat, który w tym czasie emitował głównie "Rodzinę zastępcząplus" i "Wydarzenia", co dało średnio 2,2 mln widzów. Lepsze wynikiod TVN osiągały natomiast: TVP1 (2,5 mln; "Szkoda gadać","Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn" i "Jaka to melodia?") iTVP2 (2,41 mln; m.in. "Panorama" i "Mistrzostwa Europy w siatkówcekobiet").

Wśród widzów "Heli w opałach" przeważają kobiety. Serialoglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 30 do 39 latoraz powyżej 50. roku życia, mieszkające w średnich i największychmiastach.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?