Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom

Henkel Polska po zeszłorocznej kampanii marki produktów do zmywania naczyń Somat, zrealizowanej  ze Streetcom, zdecydował się na rozszerzenie współpracy w 2021 r.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja przeprowadzi kampanie product seeding dla marek Somat i Pur. Do działań są angażowane wyselekcjonowane i najbardziej aktywne onlinowo daily influencerki  z ponad półmilionowej bazy Streetcom.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii, kreacja materiałów wizerunkowych i informacyjnych, precyzyjny dobór grupy daily influencerek, wdrożenie działań i ewaluacja projektów.

W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana