SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.

Article

Firma Henkel z Big Picture nawiązała współpracę w 2020 roku, wybierając agencję do realizacji platformy społecznej odpowiedzialności marki Persil – tak narodził się autorski projekt pod hasłem "Pralnie Społecznie Odpowiedzialne", którego ideą jest zapewnienie osobom w kryzysie bezdomności dostępu do bezpłatnej pralni, gdzie mogą oddać do czyszczenia ubrania, koce czy okrycia.

Henkel dalej z Big Picture

Tym razem Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i koordynację działań w ramach projektu konsumenckiego. Już pod koniec maja swoją premierę miała bezpłatna platforma poradnikowo-edukacyjna "Ask Team Clean", stworzona z myślą o rosnącej społeczności konsumentów, poszukujących sprawdzonych trików i rozwiązań z zakresu prania, sprzątania, DIY oraz ekologii.

Odwiedzający stronę mają możliwość dostępu do wyjątkowych ofert, promocji, konkursów oraz regularnych testów produktów, dotyczących marek z portfolio Henkel, takich jak: Persil, E, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Bref, Clin, K2r.

Nowa platforma, idealnie wpisuje się w obszar kompetencji Big Picture związany z branded content. W ramach wsparcia komunikacyjnego "Ask Team Clean", do zadań Big Picture należą m.in. współprace z mediami. Dodatkowo agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działania skierowane do pracowników.

Za realizację projektu po stronie agencji Big Picture odpowiada Karolina Pękalska, senior PR consultant.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl