SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie

Marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01. W ramach subskrypcji kosztującej 19,99 złotych miesięcznie użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz limit 20 GB do korzystania z internetu. W ramach promocji za pierwszy miesiąc korzystania z oferty płaci się złotówkę, wprowadzeniu nowej Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa z tańczącym robotem w roli głównej.

Article

Należąca do T-Mobile Polska marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01 funkcjonującą w formie subskrypcji. Po zakupie usługi opłata za każdy miesiąc korzystania z oferty jest automatycznie pobierana za pośrednictwem podpiętej karty płatniczej użytkownika.

Nielimitowane rozmowy i 20 GB za 19,99 złotych

W ramach nowej Heyah 01 użytkownik w cenie 19,99 zł miesięcznie otrzymuje nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne zarówno w Polsce, jak i na terenie Unii Europejskiej.

Czytaj także: T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne

Podobny brak ograniczeń jak w wypadku połączeń głosowych jest proponowany także przy wysyłaniu wiadomości SMS i MMS. Poza tym użytkownik Heyah 01 otrzymuje miesięcznie limit 20 GB na połączenia z internetem w kraju, w wypadku UE limit wynosi 2,39 GB.

Nowa oferta Heyah 01 jest kierowana zarówno do obecnych, jak i nowych użytkowników Heyah. W ramach promocji przez pierwszy miesiąc korzystania z usługi pobierana jest opłata w wysokości 1 zł.

Operator wyjaśnia, że subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie, co oznacza że klienci nie muszą nic instalować, by ją uruchomić. Z kolei aby móc nią łatwo zarządzać, sprawdzać faktury, zmieniać podpiętą kartę płatniczą itd. wystarczy zainstalować aplikację „Moja Heyah” i tam wprowadzać niezbędne zmiany.

 

Robot reklamuje Heyah 01

Odświeżonej ofercie Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Obok samej usługi jej głównym bohaterem jest robot tańczący w rytm utworu „Sprężynka” autorstwa DJ Hazela.

Czytaj także: T-Mobile: nowe taryfy abonamentowe z 5G, ceny od 65 do 120 zł miesięcznie

Kampanię reklamową przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w internecie.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics.

Z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas.

 

W ub.r. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 1,1 proc. do 6,456 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL. z 1,645 do 1,678 mld zł. Liczba klientów telekomu zwiększyła się o 244 tys. do 11,2 mln. Z internetu światłowodowego korzysta już 30,5 tys. użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
To oni jeszcze istnieją O_o?
2 3
odpowiedź
User
bredny
Na jesieni była lepsza oferta. 39 zł na dwa miesiące (19,50 zł za miesiąc) i 50 GB co miesiąc
4 1
odpowiedź