SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heyah "zepsutym spotem" reklamuje nową promocję

Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile Polska) ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Wiesz co robić".

Article

Głównym elementem kampanii jest spot wyglądający na celowo zniekształcony. Reklama zaczyna się kadrem pary w kuchni, szybko jednak "psuje się" i odsyła do strony wieszcorobic.pl. Tam użytkownik zachęcany jest do udziału w zabawie - po wpisaniu hasła może wziąć udział w konkursie.

Konkurs Heyah trwa do 20 lipca. Do zdobycia w nim jest kilkaset nagród - słuchawki JBL. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie "Jakie to uczucie hackować system?" i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heyah "zepsutym spotem" reklamuje nową promocję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kama
heyah od lat umie w reklamy
odpowiedź
User
Komentująca
Ale przecież dokładnie ten sam zabieg w internecie wykorzystywał PLUSH - udawali zhackowanie video na kanałach influencerów. Czyli plagiat.
odpowiedź
User
Zosia
Heyah jest dziwne
odpowiedź