Heyah "zepsutym spotem" reklamuje nową promocję

Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile Polska) ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Wiesz co robić".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heyah "zepsutym spotem" reklamuje nową promocję

Głównym elementem kampanii jest spot wyglądający na celowo zniekształcony. Reklama zaczyna się kadrem pary w kuchni, szybko jednak "psuje się" i odsyła do strony wieszcorobic.pl. Tam użytkownik zachęcany jest do udziału w zabawie - po wpisaniu hasła może wziąć udział w konkursie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heyah-zacznij-od-czesc-oferta-dla-klientow-z-ukrainy-ceny-co-w-pakiecie ##

Konkurs Heyah trwa do 20 lipca. Do zdobycia w nim jest kilkaset nagród - słuchawki JBL. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie "Jakie to uczucie hackować system?" i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję