Hi! Magazine w natarciu

Hi! Magazine rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

2 września 2004 roku trafia na rynek czwarty numer Hi! Magazine (miesięcznik polsko-angielski), kóremu towarzyszy intensywna kampania reklamowa (pierwsza towarzyszyła ukazaniu się pierwszego numeru).

 Główne przekazy reklamowe zaplanowano na telewizje: Polsat i TVN. Kampania reklamowa w Internecie promująca maskotkę (Hi-man) oficjalnej strony internetowej Hi! Magazine - www.himag.pl -  obejmie największe portale, komunikatory, i wybrane strony internetowe adresowane do młodzieży. Od września, Hi! Magazine zaistnieje intensywnie na antenie radia Eska, uczestnicząc w wielu konkursach oraz zabawach.

Przygotowaniem kampanii reklamowej zajmuje się agencja reklamowe Brand Partners. Odpowiedzialna jest za strategie oraz kreacje. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Hi! Magazine wydawany jest przez Wydawnictwa Szkole I Pedagogiczne. Wydawca: Zbigniew Gajewski. Redaktor naczelny: Grzegorz Basaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?