SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Highway FM – wspólny produkt reklamowy Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME

Rusza sprzedaż pakietu reklamowego Highway FM obejmującego stacje Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME.

Highway FM – wspólny produkt reklamowy Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME

W skład Highway FM wchodzą należące do Grupy Radiowej TIME sieci Eska, Eska Rock, Wawa i Vox FM (tworzące razem pakiet Total TIME) oraz stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka. Oferta jest skierowana do marketerów realizujących kampanie o zasięgu ogólnopolskim. Stacje TIME oraz Czwórka są planowane w każdym dniu danej kampanii, natomiast Trójka i Jedynka – naprzemiennie.

 – Tworząc Highway FM wzięliśmy pod uwagę potrzeby Klientów, którzy poszukają atrakcyjnych rozwiązań playerskich – opisuje Robert Juszczyk, szef działu strategii i planowania Agencji Reklamy Polskiego Radia. – Pakiet ten buduje efektywnie zasięg kampanii, a co za tym idzie oferuje niski koszt budowy zasięgu przy konkurencyjnym CPP – przekonuje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Highway FM – wspólny produkt reklamowy Polskiego Radia i Grupy Radiowej TIME

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
;-)
mnie się podobają takie rozwiązania PLAYERSKIE :-) brak mi tylko dorobienia ideologii do nazwy tzw. pakietu ;)
8 8
odpowiedź
User
JD
nieźle się Polskie Radio dało wyrolować na tym "projekcie".... hihihi
Że ktoś się na to u nich zgodził.... Szok!
8 8
odpowiedź
User
Kubik
Szok! ... ale pozytywny. W końcu Polskie Radio wychodzi z incjatywą i próbuje wykorzystać swoj potencjal. Widzialem analizy H FM i wyglada to interesująco. Możliwe, że użyję go w najbliższej kampanii
8 8
odpowiedź
User
;-)
@JD - dokładnie :-)
@Kubik - świetny tekst ;-) no naprawdę powalający, zwłaszcza, że branie do jednej kampanii sieci Eski i PR-1 jest sensowne :-D...matematycznie za to świetne :-)
8 8
odpowiedź