SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)

Telewizja TVN rozpoczęła emisję wiosennego spotu wizerunkowego, który nawiązuje do rozrywkowego programu „Hipnoza”, czyli jednej z nowości stacji. - Zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Article

Motywem przewodnim spotu jest hipnoza. To nawiązanie do jednej z wiosennych nowości TVN - rozrywkowego programu „Hipnoza”, którego premiera odbędzie się w sobotę, 3 marca 2018 roku o godz. 20.00. - Dzięki hipnozie zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata. Poszczególne programy są przedstawione z perspektywy osoby zahipnotyzowanej. Akcja dzieje się w zbudowanej i wykreowanej na potrzeby spotu scenografii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak.

W minutowym filmiku występują: Filip Chajzer, Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Kinga Rusin, Magda Gessler, Maja Ostaszewska, Małgorzata Kożuchowska, Hubert Urbański, Michel Morana, Anna Starmach, Mateusz Gesslera i Kuba Wojewódzki.

Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych pozycji wiosennej ramówki stacji („Hipnoza”, „Iron Majdan”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Agent – Gwiazdy”, „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne rewolucje”, „Milionerzy” i „MasterChef Junior”), to nie promuje on konkretnych tytułów. Ma on na celu budować określony wizerunek stacji.

- Pomysł opierał się na dwóch filarach: scenografii i kostiumach. Przystępując do pracy nad spotem wiedzieliśmy, że te elementy muszą z jednej strony współgrać z programami i ich gwiazdami, a z drugiej być nieoczywiste. Chcieliśmy stworzyć świat, w którym widz może za każdym razem odkryć inny detal.

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Wyreżyserował go Armin Kurasz, który wraz z Robertem Przyszlakiem napisał do niego scenariusz. Za scenografię odpowiada Natalia Mleczak, kostiumy - Wioletta Uliasz, a autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda.

W materiale wykorzystano utwór „Up All Night” w wykonaniu Becka.

Emisja spotu zarówno na telewizyjnej antenie, jak i w internecie rozpoczęła się w we wtorek, 30 stycznia 2018 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vvvv
Toć oni Hipnotyzują juz od dawna o godz 19:00
13 14
odpowiedź
User
ja_to_ja
Toć oni Hipnotyzują juz od dawna o godz 19:00


Włącz jedyny słuszny przekaz o 19:30. Prawda, cała prawda i g... prawda!


Tegoroczny spot bardzo przeciętny, do tych z czasów "The Show" Lenki się nie umywa!
14 10
odpowiedź
User
Ogladacz
Myślałem ze to spot Polsatu. Takie same kolory bezsensowna „fabuła” i słabe, płaskie zdjecia. Jaki wizerunek tvn teraz buduje? O co chodzi w tych scenkach?
13 8
odpowiedź
User
asia
wszystkie tv zaczynaja nadawac coraz wieksze badziewie. zenua
11 8
odpowiedź
User
miro
Sam temat hipnozy, bardzo fajny i ciekawy bo jednak ludzki umysł to teren niezbadany i może być zaskakujący. A co do samej produkcji, to trzeba brać to z przymrużeniem oka, nie każdemu musi się podobać :)
8 8
odpowiedź