SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)

Telewizja TVN rozpoczęła emisję wiosennego spotu wizerunkowego, który nawiązuje do rozrywkowego programu „Hipnoza”, czyli jednej z nowości stacji. - Zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Article

Motywem przewodnim spotu jest hipnoza. To nawiązanie do jednej z wiosennych nowości TVN - rozrywkowego programu „Hipnoza”, którego premiera odbędzie się w sobotę, 3 marca 2018 roku o godz. 20.00. - Dzięki hipnozie zabieramy widza w podróż do niezwykłego, zabawnego i czasami surrealistycznego świata. Poszczególne programy są przedstawione z perspektywy osoby zahipnotyzowanej. Akcja dzieje się w zbudowanej i wykreowanej na potrzeby spotu scenografii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak.

W minutowym filmiku występują: Filip Chajzer, Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Kinga Rusin, Magda Gessler, Maja Ostaszewska, Małgorzata Kożuchowska, Hubert Urbański, Michel Morana, Anna Starmach, Mateusz Gesslera i Kuba Wojewódzki.

Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych pozycji wiosennej ramówki stacji („Hipnoza”, „Iron Majdan”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Agent – Gwiazdy”, „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne rewolucje”, „Milionerzy” i „MasterChef Junior”), to nie promuje on konkretnych tytułów. Ma on na celu budować określony wizerunek stacji.

- Pomysł opierał się na dwóch filarach: scenografii i kostiumach. Przystępując do pracy nad spotem wiedzieliśmy, że te elementy muszą z jednej strony współgrać z programami i ich gwiazdami, a z drugiej być nieoczywiste. Chcieliśmy stworzyć świat, w którym widz może za każdym razem odkryć inny detal.

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Wyreżyserował go Armin Kurasz, który wraz z Robertem Przyszlakiem napisał do niego scenariusz. Za scenografię odpowiada Natalia Mleczak, kostiumy - Wioletta Uliasz, a autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda.

W materiale wykorzystano utwór „Up All Night” w wykonaniu Becka.

Emisja spotu zarówno na telewizyjnej antenie, jak i w internecie rozpoczęła się w we wtorek, 30 stycznia 2018 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hipnoza motywem przewodnim wiosennego spotu wizerunkowego TVN (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vvvv
Toć oni Hipnotyzują juz od dawna o godz 19:00
odpowiedź
User
ja_to_ja
Toć oni Hipnotyzują juz od dawna o godz 19:00


Włącz jedyny słuszny przekaz o 19:30. Prawda, cała prawda i g... prawda!


Tegoroczny spot bardzo przeciętny, do tych z czasów "The Show" Lenki się nie umywa!
odpowiedź
User
Ogladacz
Myślałem ze to spot Polsatu. Takie same kolory bezsensowna „fabuła” i słabe, płaskie zdjecia. Jaki wizerunek tvn teraz buduje? O co chodzi w tych scenkach?
odpowiedź