SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Hit generator' daleki był od stania się hitem

Muzyczne show "Hit generator" w wiosennym sezonie telewizyjnymprzyciągnęło przed ekrany średnio 900 tys. widzów Dwójki, czyliznacznie mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne kanały - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Program przez pierwsze cztery tygodnie (od 21 lutego br.)nadawany był w soboty ok. 21.05, a następnie do końca maja br. wpiątki ok. 22.40. Średni udział TVP2 w czasieemisji "Hit generatora" wyniósł 8,43 proc. wgrupie 4+ i 7,39 proc. w komercyjnej 16-49. To znacznie mniej niż wtym czasie osiągała konkurencja, bo udział TVP 1 w4+ wynosił 23,21 proc., Polsatu - 17,18 proc., aTVN - 16,91 proc.

Przychody z reklam nadanych przy 14dwuczęściowych odcinkach show (każde wydanie składało się z częścigłównej z występami oraz ogłoszenia wyników, w przerwie nadawanospoty reklamowe) wyniosły 4,1 mln zł.

Z danych wynika, że "Hit generatora" oglądałynajchętniej kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej45. roku życia, oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.

Widownia "Hit generatora" odcinek poodcinku
hitgeneratortvp2

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu
hitgeneretokonkurencja

Profil widowni "Hit generatora"
hitgeneratorprofil

Dołącz do dyskusji: 'Hit generator' daleki był od stania się hitem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl