'Hit generator' daleki był od stania się hitem

Muzyczne show "Hit generator" w wiosennym sezonie telewizyjnymprzyciągnęło przed ekrany średnio 900 tys. widzów Dwójki, czyliznacznie mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne kanały - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Program przez pierwsze cztery tygodnie (od 21 lutego br.)nadawany był w soboty ok. 21.05, a następnie do końca maja br. wpiątki ok. 22.40. Średni udział TVP2 w czasieemisji "Hit generatora" wyniósł 8,43 proc. wgrupie 4+ i 7,39 proc. w komercyjnej 16-49. To znacznie mniej niż wtym czasie osiągała konkurencja, bo udział TVP 1 w4+ wynosił 23,21 proc., Polsatu - 17,18 proc., aTVN - 16,91 proc.

Przychody z reklam nadanych przy 14dwuczęściowych odcinkach show (każde wydanie składało się z częścigłównej z występami oraz ogłoszenia wyników, w przerwie nadawanospoty reklamowe) wyniosły 4,1 mln zł.

Z danych wynika, że "Hit generatora" oglądałynajchętniej kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej45. roku życia, oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.

Widownia "Hit generatora" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Hit generatora"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style