Hitwise: Google blisko 72 procent na rynku wyszukiwarek

Google uzyskało w październiku 71,70 procenta udziałów naamerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

km - źródło: Marketing Charts
km - źródło: Marketing Charts
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,54 procenta w porównaniu z wrześniem ijednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. To kolejny miesiąc z rzędu kiedyinternetowy gigant poprawia tutaj swój wynik. Natomiast wporównaniu z październikiem zeszłego roku Google zyskało aż 7,21procenta udziałów w rynku - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (17,74 procenta udziałów w rynku), MSN Search (5,40procenta) oraz Ask.com (3,53 procenta).

W porównaniu z wrześniem wyszukiwarka MSN Search zyskała 0,04procenta, ale wobec analogicznego okresu roku ubiegłego straciła3,02 procenta rynkowych udziałów. Tymczasem Yahoo Search i Ask.comzanotowały spadek zarówno w porównaniu z miesiącem wcześniej(odpowiednio o 0,32 i 0,10 procenta), jak i wobec października 2007(odpowiednio o 3,91 i 1,23 procenta).

Z kolei pozostałe 43 monitorowane przez Hitwise wyszukiwarkiuzyskały w październiku łącznie tylko 1,62 procenta udziałów naamerykańskim rynku.

km - źródło: Marketing Charts
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Charts
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu