SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Honda restrukturyzuje marketing w Europie, Martin Moll przeszedł do Nissana

W związku z procesem restrukturyzacji europejskich działań marketingowych przez koncern motoryzacyjny Honda z firmą tą rozstał się Martin Moll, dotychczasowy dyrektor marketingu. Przeszedł do Nissana.

Moll od początku lipca zajmuje stanowisko dyrektora generalnego komunikacji marketingowej na Europę i Rosję w Nissanie. Odpowiada m.in. za sponsoring, imprezy samochodowe , pokazy handlowe, launch nowych modeli, content i strategię mediową. Kieruje 26-osobowym zespołem.

Honda nie będzie zatrudniać następcy Molla. Jego dotychczasowe obowiązki przejęła Sandra  Hughes jako head of planning product.

Martin Moll w Hondzie pracował wiele lat, na różnych stanowiskach w jej strukturach marketingowych. Dyrektorem marketingu na Europę był od 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Honda restrukturyzuje marketing w Europie, Martin Moll przeszedł do Nissana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl