Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem

Firma Hoop Polska zreorganizowała swój dział sprzedaży. Jego dyrektorem został Paweł Wolnicki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Hoop Polska argumentuje, że przekształciła swój dział sprzedaży, ponieważ o ile dotychczas koncentrowała się na obsłudze kanału tradycyjnego, o tyle obecnie przesuwa dynamikę sprzedaży do hipermarketów i sklepów dyskontowych. Firma skupia się też na swoich najsilniejszych markach, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe.

W związku z tym Hoop Polska na nowo określiła zakres kompetencji i odpowiedzialności pracowników działu sprzedaży. Jednocześnie zmniejszono liczbę jego pracowników. Ma to przynieść firmie oszczędności.

grafika

Dyrektorem zmienionego działu sprzedaży Hoop Polska został Paweł Wolnicki (na zdjęciu), który ostatnio był wiceprezesem zarządu FoodCare (wcześniej Gellwe). Z firmą tą był związany przez ponad 10 lat, pełniąc kolejno funkcje key account managera, national key account managera, dyrektora ds. sieci handlowych i dyrektora sprzedaży.

W nowym dziale sprzedaży Hoop Polska stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej objął Adam Frajtak, a dyrektora sprzedaży nowoczesnej – Marcin Skowron.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek