SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Danio Extra, nowego wariantu serków Danio (Danone Polska). Akcję, której głównym bohaterem jest charakterystyczny dla marki Mały Głód, przygotowały firmy Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.

Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)

Spot Danio Extra rozgrywa się podczas letniego wyjazdu grupy młodych osób do domku nad jeziorem. Na miejscu przychodzi im zmierzyć się z czyhającym tam Małym Głodem. Reklama jest utrzymana w stylistyce zwiastunów amerykańskich horrorów z lat 90.

Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie Danio Mały Głód jako chorobliwie zakochany usiłował za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Nowa reklama wspiera Danio Extra, wprowadzone niedawno do sprzedaży większe opakowania Danio. Spot jest emitowany w najważniejszych kanałach telewizyjnych oraz został udostępniony w internecie, gdzie można też obejrzeć jego dłuższą wersję.

Ponadto w ramach akcji uruchomiono serwis internetowy dextra.tv, w którym można obejrzeć dłuższą wersję telewizyjnego spotu Danio Extra oraz zagrać w horrorową grę z udziałem Małego Głoda.

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ruda
za to podpie...enie motywu sweet home alabama powinni beknąć.
11 10
odpowiedź
User
aneta
co to ma być kur... za rekalam jogurtu danio jak moje dziecko widzi ta reklamę to krzyczy ze strachu i boi się telewizora ludzie dajcie luz z ta reklama nie można innej zrobić bardziej przyjaznej dzieciA
9 10
odpowiedź
User
PAWEL
SKORO MUSICIE ROBIC TAKA REKLAME TO PO CO PUSZCZACIE JA NA DZIECIECYCH KANALACH DZIECI SIE TEGO BOJA
9 10
odpowiedź
User
iza
Mój 2-letni siostrzeniec na widok tej reklamy trzęsie się jak galareta i od razu płacze. Lubił serki danio, teraz jak widzi logo na opakowaniu to nie chce go jeść. Reklama jest straszna i nie powinna być emitowana. Dzieci się jej okropnie boją.
8 10
odpowiedź
User
alex
SKORO MUSICIE ROBIC TAKA REKLAME TO PO CO PUSZCZACIE JA NA DZIECIECYCH KANALACH DZIECI SIE TEGO BOJA
nie widzialem :D
4 4
odpowiedź