SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Horyzont” na czele programów o świecie, "7 dni świat" na drugim miejscu

Wśród programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej największą popularnością cieszy się audycja „Horyzont”, którą emituje TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Maciej Wierzyński, Jacek Stawski - foto: TVN / Agnieszka K. Jurek / East NewsMaciej Wierzyński, Jacek Stawski - foto: TVN / Agnieszka K. Jurek / East News

W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Horyzont”, nadawany w soboty o godz. 18.30 na antenie TVN24, oglądało średnio 125 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajmuje emitowany w niedziele o 20.30 w TVP Info reaktywowany magazyn „7 dni świat”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 107 tys. osób (0,65 proc. udziału). Na ostatniej lokacie podium plasuje się pokazywany przez Polsat News w niedziele o 21.00 program „Tydzień na świecie” (67 tys. widzów; 0,43 proc. udziału).
W zestawieniu ostatnie miejsce zajmuje „Studio Wschód” (emisja w soboty o 17.00 w TVP Info; 49 tys. widzów; 0,53 proc. udziału).

>>> „Fakty po Faktach” na czele codziennych programów publicystycznych, TVN24 przed TVP Info i Polsat News

Średnia oglądalność programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku

Wszyscy 4+

Tytuł

Kanał

Emisja (dzień i godz.)

AMR

SHR %

HORYZONT /PROG.PUBLICYSTYCZNY/

TVN24

sobota 18.30

124 565

1,10%

7 DNI SWIAT /MAG.PUBLIC.MIEDZYNARODOWEJ/

TVP INFO

niedziela 20.30

106 873

0,65%

TYDZIEN NA SWIECIE /PROG.INFO.PUBLIC.POL./

Polsat News

niedziela 21.00

67 362

0,43%

STUDIO WSCHOD /PROG.PUBL./

TVP INFO

sobota 17.00

48 863

0,53%

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera także należy do audycji „Horyzont” (31 tys. widzów; 0,74 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Tydzień na świecie” (21 tys.; 0,29 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „7 dni świat” (15 tys.; 0,22 proc.).

Średnia oglądalność programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku

Wszyscy 16-49

Tytuł

Kanał

Emisja (dzień i godz.)

AMR

SHR %

HORYZONT /PROG.PUBLICYSTYCZNY/

TVN24

sobota 18.30

31 052

0,74%

TYDZIEN NA SWIECIE /PROG.INFO.PUBLIC.POL./

Polsat News

niedziela 21.00

20 532

0,29%

7 DNI SWIAT /MAG.PUBLIC.MIEDZYNARODOWEJ/

TVP INFO

niedziela 20.30

15 411

0,22%

STUDIO WSCHOD /PROG.PUBL./

TVP INFO

sobota 17.00

5 736

0,16%


W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności programów publicystycznych prezentujących tematykę międzynarodową w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku.

Dołącz do dyskusji: „Horyzont” na czele programów o świecie, "7 dni świat" na drugim miejscu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
TVN 24 to NAJLEPSZY kanał informacyjny...A piszcie co chcecie ale taka jest prawda.Wynikiem jest ZŁOTA TELEKAMERA...Wszystkie inne stacje inf.tylko naśladują TVN 24...Nawet studio robią podobne...GRATULACJE dla TVN 24...Horyzont - Pana Macieja Wierzyńskiego jest WSPANIAŁY,CIEKAWY..itd
odpowiedź
User
aaa
Leming się odezwał
odpowiedź
User
dd
Zaden prohram merytoryka i wiedza prowadzacego nie przebije audycji red. Dobieckiego w Polsat News. Szkoda, ze nie jest to juz program codzienny. :(
odpowiedź