SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

hot dogi ze Statoila w ART FM

"Szczęśliwej drogi życzą hot-dogi!"

To jedno z haseł nowej kampanii stacji Statoil, która rozpoczęła się w kwietniu i potrwa do polowy czerwca. Promujemy Statoil jako miejsce, gdzie można zatrzymać się na "małą chwile" i zjeść pysznego, chrupiącego, hot-doga, który powoli utożsamiany jest z siecią stacji Statoil. Kreacja w zabawny sposób nawiązuje do motywów znanych kierowcom, czyli znaków drogowych, ilustrujących odpowiednie hasła reklamowe. Hot-dogi życzą szczęśliwej drogi, namawiają "Skręcaj z drogi po hot-dogi" oraz obiecują "Prosta droga do hot-doga".

Te layouty już od maja towarzysza nam na billboard'ach w pobliżu stacji Statoil, kampania objęła swym zasięgiem także prasę, radio, internet oraz materiały POS. Kreacja kampanii jest autorstwa ART FM - team kreatywny Łukasz Markiewicz i Michał Gajewski. Media zaplanował i zakupił Pan Media Western.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: hot dogi ze Statoila w ART FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl