SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam

Druga seria “Hotelu 52” miała niższą oglądalność niż nadawana wiosną pierwsza seria, ale poprawiła wyniki swojego pasma emisji w stosunku do ub.r. Wpływy reklamowe z drugiego sezonu wyniosły 20,8 mln zł, czyli o 5 mln zł więcej niż przy pierwszym.

“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam

Średnia oglądalność drugiej odsłony “Hotelu 52”, emitowanej w czwartki o 21.00, wyniosła 2,71 mln widzów, a udział stacji w grupie 4+ wyniósł 18,27 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dało to Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 1, która emitowała w tym czasie “Ojca Mateusza” oraz “Sprawę dla reportera” i miała 22,81 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły: TVN (“W11”, filmy fabularne; 15,49 proc.) oraz TVP 2 (gł. “Dr. House”, “Tancerze”; 13,90 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 podczas emisji serialu udział stacji z Ostrobramskiej był wyższy i ukształtował się na poziomie 20,08 proc. Tutaj Polsat zajmował pierwszą pozycję, druga była Dwójka, a trzecia – Jedynka.

Drugi sezon “Hotelu 52” miał mniejszą widownię i udziały niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon, który śledziło przeciętnie 3,08 mln osób, a jego udziały wynosiły odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. Serial poprawił jednak wyniki czwartkowego pasma względem analogicznego okresu ub.r., gdy stacja gromadziła jedynie 2,15 mln widzów i notowała 15,01 i 18,66 proc. udziału.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków drugiej serii wyniosły 20,8 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
 
Z danych telemetrycznych wynika, że “Hotel 52” śledziły najchętniej kobiety, widzowie po 30. roku życia oraz mieszkańcy małych i średnich miast.

Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników serialu i szykuje się do nakręcenia trzeciego sezonu. Zdjęcia do niego ruszają na początku grudnia br., a emisja planowana jest wiosną 2011 roku.  Za produkcję wykonawczą “Hotelu 52” odpowiada Akson Studio.



Widownia “Hotelu 52” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-09-20102 501 66017,53%18,92%
09-09-20102 554 77317,59%19,59%
16-09-20102 465 28917,41%19,12%
23-09-20103 015 61220,82%23,28%
30-09-20102 551 21916,84%18,28%
07-10-20102 761 52119,11%20,28%
14-10-20102 799 92418,83%20,20%
21-10-20102 608 78316,93%18,43%
28-10-20102 910 72319,45%21,25%
04-11-20102 734 29918,44%20,82%
11-11-20102 778 16617,67%18,73%
18-11-20102 792 81918,56%21,09%
25-11-20102 800 99718,49%21,15%
Średnia2 713 60218,27%20,08%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 13 378 99622,81%16,04%
Polsat – Hotel 522 713 60218,27%20,08%
TVN2 295 54015,49%15,74%
TVP 22 059 17413,90%18,36%


Profil widowni produkcji

 ADH %AFF
PłećMężczyźni35,24%73
 Kobiety64,76%125
Wiek 4-92,03%34
  10-155,05%72
 16 - 193,30%57
 20 - 245,20%63
 25 - 297,69%87
 30 - 348,71%107
 35 - 398,91%126
 40 - 446,82%106
 45 - 499,47%133
 50 - 5411,73%142
 55 - 5910,22%135
 60+20,87%107
Wlk. miastaWieś38,74%99
 < 50 tys.24,16%100
 50-100 tys.8,40%98
 100-200 tys.9,18%115
 > 200 tys.19,52%96
ZawódTop management8,82%114
 Pracownicy średniego szczebla16,68%115
 Pracownicy fizyczni i rolnicy21,38%106
 Emeryci29,44%118
 Inni23,69%73
WykształceniePodstawowe47,39%103
 Średnie32,38%109
 Wyższe13,14%115
 Inne7,08%55




 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kiedy Nina straci pracę?
odpowiedź
User
nick
jesli straci to nie za Hotel 52. Serial jest genialny!
odpowiedź
User
Andy
Nie koniecznie traci widzow. Bo trzeba by chyba uwzglednic ile osob oglada serial za pomoca IPLA tak jak ja. Lepiej zobaczyc serial w czasie kiedy sie chce niz obowiazkowo o 21 w czwartek .
odpowiedź