SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”

Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Hotel 52” zgromadziły średnio 2,61 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje drugą pozycję na rynku.

„Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”

„Hotel 52” notuje 16,74 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,7 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To znacznie mniej niż prze rokiem - trzy pierwsze odcinki pierwszego sezonu zobaczyło bowiem 3,4 mln osób, zapewniając Polsatowi 22,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 23,71 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

DataAMRSHR %SHR  (16-49)
24-02-2011267012316,65%18,09%
03-03-2011267107217,23%20,20%
10-03-2011248450816,35%17,74%
średnio260856816,74%18,69%
rok temu342130922,66%23,71%


Stacja podczas emisji „Hotelu 52” ma drugą pozycję na rynku. Liderem z 4 mln widzów i 25,75 proc. udziału w rynku jest TVP 1 nadająca „Ojca Mateusza” oraz "Sprawę dla reportera". Słabsze wyniki notują TVN i TVP 2. 

KanałAMRSHR %SHR (16-49)
TVP1400266925,75%19,01%
POLSAT260856816,74%18,69%
TVN224956914,47%14,50%
TVP213655508,79%10,21%


Serial chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym i wyższym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni35,80%74
Kobiety64,20%124
Wiek 4-92,34%39
 10-153,87%57
16 - 193,91%70
20 - 245,19%66
25 - 298,06%91
30 - 348,99%109
35 - 398,86%120
40 - 445,80%90
45 - 498,08%118
50 - 5413,25%165
55 - 598,35%108
60+23,30%115
Wlk. miastaWieś35,60%91
< 50 tys.24,80%103
50-100 tys.9,98%116
100-200 tys.9,45%117
> 200 tys.20,17%100
ZawódTop management10,33%119
Pracownicy średniego szczebla16,57%110
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,29%107
Emeryci31,37%122
Inni20,44%67
WykształceniePodstawowe48,74%108
Średnie30,92%105
Wyższe14,13%112
Inne6,21%49


„Hotel 52” to opowieść o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Za produkcję odpowiada Akson Studio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Ważne, że Polsat znów wygrywa z TVN. Tak trzymać. Ale Nina i tak powinna odejść.
odpowiedź
User
czarosław
Dlaczego Nina powinna odejść? Nieprawda, za jej czasów Dwójka była super telewizją, teraz jest beznadziejna. Za jej czasów mieliśmy w Polsacie Jak oni śpiewają - absolutny hit ostatnich lat. Teraz jest całkiem sprytne show muzyczne, dużo lepsze niż propozycje konkurencji. Nina sobie radzi.
odpowiedź
User
Marcin
ja oglądam na Polsat HD
odpowiedź