SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

“Hotel 52” z najsłabszą oglądalnością w historii. Serial znika z anteny

Siódmą serię “Hotelu 52” oglądało 1,69 mln widzów, czyli o 600 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej szóstą edycję. Był to najsłabszy wynik produkcji w historii serialu, który znika z anteny Polsatu. Wpływy reklamowe z ostatniej serii wyniosły 15 mln zł.

serial „Hotel 52”

serial „Hotel 52”

Siódmy sezon serialu „Hotel 52” był emitowany w okresie od 5 września do 28 listopada br. w czwartki o 21.00. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że oglądało go średnio 1,69 mln widzów, co przełożyło się na 11,77 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W paśmie nadawania serialu Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, która w tym czasie emitowała końcówkę „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera” i miała 20,55 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasowały się pozycje TVN, czyli „W11 - Wydział Śledczy ” i „Kuchenne rewolucje” (15,33 proc.). Słabiej od Polsatu wypadła nadająca filmy fabularne Dwójka (7,40 proc.). W grupie komercyjnej Polsat także był na trzeciej lokacie.

Oglądalność “Hotelu 52” na tle konkurencji

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 930 934

20,55%

11,92%

TVN

2 187 045

15,33%

17,12%

Polsat – Hotel 52

1 687 189

11,77%

11,69%

TVP2

1 054 753

7,40%

10,15%


Zakończona właśnie seria “Hotelu 52” miała aż o 590 tys. widzów mniej niż nadawany rok wcześniej szósty sezon, który gromadził średnio 2,27 mln oglądających, a jego udział wynosił odpowiednio 15,99 proc. i 16,22 proc. (więcej na ten temat). Największą oglądalnością cieszyła się emitowana wiosną 2010 roku pierwsza edycja. Oglądało ją 3,08 mln widzów, a jej udział wynosił 20,79 proc. i 22,55 proc.

Widownia “Hotelu 52” sezon po sezonie

 

 

Wszyscy 4+

16-49

Sezon

Emisja

AMR

SHR %

SHR %

I

Wiosna 2010

3 076 769

20,79%

22,55%

II

Jesień 2010

2 713 602

18,27%

20,08%

III

Wiosna 2011

2 664 995

17,76%

19,23%

IV

Jesień 2011

2 639 322

18,35%

18,74%

V

Wiosna 2012

2 254 398

15,46%

16,09%

VI

Jesień 2012

2 271 102

15,59%

16,22%

VII

Jesień 2013

1 687 189

11,77%

11,69%

 

Wpływy reklamowe z 13 odcinków siódmej serii “Hotelu 52” wyniosły 15,2 mln zł. Dla porównania, szósty sezon przyniósł z reklam mniej, bo 14,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

“Hotel 52” miał zakończyć się już po szóstej serii, ale w związku z przerwą w emisji “Przyjaciółek” został przedłużony o siódmy sezon. Z powodu słabych wyników oglądalności zdecydowano, że kolejna edycja serialu nie powstanie (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Hotel 52” z najsłabszą oglądalnością w historii. Serial znika z anteny

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
Ten serial dawno temu już sie wypalil i nie trzeba było go wznawiac bo bez głownych bochaterów stał sie nudny i bez sensowny, ale cóz Polsat może teraz zrozumie ze nie warto ciagnac czegos na siłe co dawno temu sie wypaliło .
12 9
odpowiedź
User
@Anonim
Ty się sam szmaciarzu wypaliłeś, albo i nawet.., spaliłeś się nudziarzu.
8 11
odpowiedź