SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel Paradise 2” z większą widownią niż „Big Brother”

Drugi sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 505 tys. widzów, o 107 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaArticle

Średnia widownia pierwszych dwunastu odcinków drugiego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 16 września 2020 roku wyniosła 505 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,76 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 10 września. Śledziło ją średnio 580 tys. osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Siódemka w tym paśmie emitowała drugi sezon „Big Brothera”, który oglądało 398 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 2,61 proc, 4,09 proc. i 3,07 proc. udziału (dane dla odcinków emitowanych od poniedziałku do czwartku w okresie od 16 września do 3 października). „Hotel Paradise 2” względem „Big Brothera” zyskał 107 tys. oglądających.

Z kolei średnia widownia pierwszych czternastu odcinków „Hotelu Paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 lutego do 12 marca 2020 roku wyniosła 529 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,53 proc. w 4+, 6,19 proc. w 16-49 i 4,98 proc. w 16-59.

Reality-show ma wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

Podczas nadawania „Hotelu Paradise 2” Siódemka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 8,31 proc. (stacja nadaje wtedy hitowe seriale „Święty” i „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a drugie miejsce należy do TV Puls (3,82 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka jest wiceliderem.

Pierwszy odcinek reality-show wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,30 mln osób, z czego 867 tys. w TVN i 433 tys. osób w Siódemce.

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel Paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise 2” z większą widownią niż „Big Brother”

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Darek
Naprawdę dobre wyniki jak na Siódemkę. I mimo iż nie oglądam tego i wiem że to siet, to już lepsze to niż Big Brother z podstawionymi aktorami i prowadzącym Kajzerem.
odpowiedź
User
Iga
Siódemka ma coraz bogatsza ofertę programową.
odpowiedź
User
Mam
Naprawdę dobre wyniki jak na Siódemkę. I mimo iż nie oglądam tego i wiem że to siet, to już lepsze to niż Big Brother z podstawionymi aktorami i prowadzącym Kajzerem.
Dobre wyniki przy takim nakładzie finansowym? Żartujesz prawda? Takie TTV ma lepsze wyniki - googlebox-, za jedną szóstą budżetu hotelu...
odpowiedź