HSBC rozpoczął przegląd globalnego budżetu mediowego

Bank HSBC rozpoczął przetarg na globalną obsługę mediową jego budżetu marketingowego, szacowanego na 400 mln dolarów rocznie. Obsługi broni Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HSBC rozpoczął przegląd globalnego budżetu mediowego

Poprzednio HSBC organizował przetarg na planowanie i zakup mediów w 2012 roku. W jego wyniku dom mediowy Mindshare (WPP) utrzymał obsługę banku i pracuje dla niego nieprzerwanie od 2013 roku.

Firma obecnie nie podaje liczby i nazw agencji zaproszonych do przeglądu. Proces przetargowy koordynuje firma ID Comms. Od ub.r. nowym dyrektorem marketingu HSBC jest Leanne Cutts (poprzednio w Mondelez International).

Z szacunków wynika, że HSBC wydaje rocznie na reklamę ok. 400 mln dolarów. Sam bank nie ujawnia danych w tym zakresie.

HSBC blisko współpracuje z siecią reklamową WPP. Należąca do niej agencja JWT odpowiada za usługi kreatywne dla tego marketera. Przy niektórych działaniach bank współpracuje też z agencją Saatchi&Saatchi.

Przedstawiciele HSBC podali niedawno, że dzięki udanym kampaniom marketingowym wzrosła liczba udzielonych kredytów hipotecznych w Chinach i Hongkongu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat