SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Uruchom swoją hipermoc” - Mateusz Grzesiak reklamuje HTC U12+ (wideo)

Firma HTC ruszyła z kampanią pod hasłem „Uruchom swoją hipermoc” promującą smartfona HTC U12+. W reklamach występuje znany mówca motywacyjny Mateusz Grzesiak.

Mateusz Grzesiak Article

Reklamy prezentują najważniejsze funkcjonalności i cechy smartfona HTC U12+. W sześciu spotach występuję różni bohaterowie (fotograf, mama, bizneswoman, project manager, trendsetter i kobieta rzucająca pracę w korporacji). Każda z tych osób ma inne potrzeby i problemy (m.in. brak możliwości szybkiej reakcji, chęć znalezienia chwili ciszy i oderwania od codziennej gonitwy oraz bycia w centrum wydarzeń), a odpowiedzią na nie są hipermoce wyzwolone dzięki HTC U12+.

 

W kampanii prezentowana jest przede wszystkim aktywna ramka HTC U12+, która zmienia sposób interakcji ze smartfonem.

 

Jest to pierwsza akcja reklamowa, w której występuje Mateusz Grzesiak, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców motywacyjnych. - Mottem, które mi przyświeca jest: stwórz życie, w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz, czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat. Głęboko wierzę, że ten multifunkcjonalny smartfon może pomóc ludziom być lepiej zorganizowanymi, szybszymi, wydajniejszymi, a przez to po prostu szczęśliwszymi - przekonuje Grzesiak.

 

Reklamy są emitowane w internecie.

>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

Za koncepcję kampanii i kreację spotów odpowiada Brand Republic, za planowanie mediów - dom mediowy Media People, a strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Uruchom swoją hipermoc” - Mateusz Grzesiak reklamuje HTC U12+ (wideo)

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
o boże ...
27 5
odpowiedź
User
cudak
Kup telefon HTC i naucz się japońskiego w 12 godzin.
30 4
odpowiedź
User
olo
Mówca motywcyjny.... jeżu!!!
15 6
odpowiedź
User
jarosław rzepacki
To na bank HTC już nie kupię. Nie chcę by moje pieniądze trafiały do takich ludzi.
48 6
odpowiedź
User
bartek bera
U12 to przedział wiekowy targetu? coś jak mistrzostwa u-21?
10 1
odpowiedź
User
łukasz mędrysa
O Chryste, serio Grzesiak?!
10 6
odpowiedź
User
jakuc zukerman
#ToBędzieDobraReklama
4 34
odpowiedź
User
bartosz mazur
To sobie strzelili wizerunkowego samobója
31 6
odpowiedź
User
aga markiewicz
Prawie dobrze. Prawie, co to zwykło różnicę robić.
24 4
odpowiedź
User
Gam
Nie wiem kto wpadl na pomysl, aby promować cokolwiek przy pomocy takiej osoby. To tak, jakby Posła Pięte zatrudnić do promocji.
57 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing