SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podwójna kampania Huawei. Chińczycy reklamują rodzinę produktów oraz świętują 16-lecie na polskim rynku

Huawei rozpoczął równolegle dwie telewizyjne kamapnie reklamowe. W produktowej, z udziałem Roberta Lewandowskiego, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letnią obecność marki na polskim rynku i podkreśla m.in. jej zaangażowanie w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w naszym kraju. 

Article

Kampania promująca laptop MateBook X ma kompleksowy charakter, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH.

Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.

MateBook X wyposażony jest w dotykowy ekran 3K Infinite FullView o przekątnej 13 cali i rozdzielczości 3000 x 2000. Wyświetlacz nowego MateBooka X jest dotykowy oraz zastosowano w nim innowacyjną funkcję obsługiwania gestów. Na przykład zrzut ekranu można wykonać w szybki sposób za pomocą ruchu trzech palców.

MateBook X waży zaledwie 1 kg, a szerokość obudowy laptopa w najszerszym miejscu wynosi jedynie 13,6 mm.

Huawei podkreśla wkład w rozwój infrastruktury w Polsce

W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.

- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Firma w komunikacie do mediów podkreśla, że tworzy w Polsce 3000 miejsc pracy.

Będą kolejne kampanie Huawei

Działania marketingowe wokół Huawei P smart 2021 będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.

Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej.

Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Dodatkowo akcja prowadzona będzie ze wsparciem influencerów oraz na kanałach social mediach Huawei.

Osobna kampania reklamowa prowadzona będzie wokół bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Pro, które pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października. Tego dnia ruszy emisja dwóch spotów w największych stacjach radiowych. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach digital, a jej głównym elementem będzie wideo promocyjne z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego oraz aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki. Cała trójka wystąpiła również w niedawnej kampanii marki – sierpniowej kampanii Huawei Together 2020 promującej ekosystem produktów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Podwójna kampania Huawei. Chińczycy reklamują rodzinę produktów oraz świętują 16-lecie na polskim rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl