Huawei z Robertem Lewandowskim reklamuje Petal Search

Huawei wystartował z kampanią digitalową promującą Petal Search, autorskie narzędzie do wyszukiwania i instalowania aplikacji na najnowszych smartfonach i tabletach marki opartych o HMS. Głównym elementem kampanii jest wideo z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Huawei z Robertem Lewandowskim reklamuje Petal Search

W najnowszym spocie Robert Lewandowski prezentuje widzom możliwości, jakie daje korzystanie z wyszukiwarki Petal Search - można dzięki niej pobierać aplikacje bankowe, ulubione aplikacje z muzyką i filmami, a także niezbędne każdemu kierowcy mapy i nawigację.

Wideo można obejrzeć na kanale Huawei Mobile Polska na YouTube. Film będzie dostępny również w innych kanałach własnych marki, w tym na Facebooku, Instagramie, a także w social media Roberta Lewandowskiego. Kampania potrwa do 12 lutego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/huawei-reklama-swieta-robert-lewandowski-najlepsze-na-swieta-najlepsze-dla-bliskich-wideo ##

Petal Search można pobrać na smartfon lub tablet ze sklepu AppGallery. Aplikacja ta agreguje w jednym miejscu większość popularnych na świecie aplikacji z różnych kategorii i w łatwy sposób pozwala pobierać je na urządzenia Huawei oparte o autorski ekosystem HMS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska