HYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli

Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała internetową komunikację marketingową tamponów Naturella, nowego produktu w portfolio Procter&Gamble.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym celem realizowanych działań promocyjnych online jest zbudowanie świadomości marki i wywołanie u konsumentek skojarzeń z naturą, świeżością i ochroną skóry.

HYPERmedia zaprojektowała specjalną stronę produktową w ramach portalu uroda.onet.pl, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć informacje o zaletach tamponów Naturella i sprawdzić znaczenie hasła „Ciesz się swobodą pod ochroną natury”.

Bezpośrednim odniesieniem do strategii komunikacji produktu jest fotokonkurs „Moja chwila blisko natury”. O zwycięstwie zdjęć nadesłanych przez uczestniczki konkursu decydują głosy internautów.

– Opracowana wspólnie z Procter&Gamble taktyka reklamowania nowych tamponów Naturella okazała się strzałem w dziesiątkę. Fotokonkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentek. Na zwycięskie zdjęcie w tym tygodniu oddano ponad 5 tys. głosów. W sumie mamy 10 tys. fotografii zgłoszonych do onlinowej rywalizacji o nagrody - mówi Jadwiga Gulińska, account manager odpowiedzialny za projekt po stronie HYPERmedia.

Agencja zaprojektowała również internetowe kreacje reklamowe.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style