Hypermedia Isobar z działem mobilnym. Jarosław Rzepecki szefem

W agencji interaktywnej Hypermedia Isobar wyodrębnono dział odpowiedzialny za rozwój projektów mobilnych. Team leaderem tej struktury został Jarosław Rzepecki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Główne zadania nowego działu Hypermedia Isobar to gromadzenie i promocja wiedzy o najnowszych trendach w technologiach mobilnych, identyfikacja projektów o najwyższym potencjale mobilnym oraz współtworzenie kampanii w tym zakresie . Dział zintegruje również wszelkie wewnętrzne inicjatywy związane z biznesem mobilnym wśród agencji wchodzących w skład grupy Aegis. - W ciągu ostatnich kilku lat wykonaliśmy dziesiątki stron mobilnych i aplikacji, w coraz większym stopniu integrujemy mobile z innymi kanałami, tworzymy rozbudowane GUI i coraz częściej przeprowadzamy badania interfejsów aplikacji mobilnych - opisuje Krzysztof Andrzejczak, managing director Hypermedia Isobar. - Podjęliśmy decyzję, aby nadać tym w inicjatywom jeden, spójny kierunek strategiczny, a do tego potrzebna jest wydzielona struktura organizacyjna i odpowiednio przygotowany zespół - uzasadnia. Działem mobilnym w Hypermedia Isobar będzie kierować Jarosław Rzepecki, który w agencji pracuje od czterech lat. Jednocześnie zachowa swoje poprzednie stanowisko information architecture team leadera. Nad obecnymi projektami mobilnymi Rzepecki będzie pracować wspólnie z software development directorem Dariuszem Kowalskim i multimedia team ledearem Michałem Pęczalskim. W najbliższym czasie do działu mają dołączyć cztery kolejne osoby, wybrane w wewnętrznych i zewnętrznych rekrutacjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia