SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Agencja interaktywna Hypermedia uruchomiła zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej.

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

- Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osią będzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanały komunikacji - mówi Agata Kusińska, co-managing director w Hypermedia, która będzie zarządzać nowym zespołem. - Poszerzanie zakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jako rozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategii komunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych we wszystkich kanałach, nie tylko w internecie - dodaje.

W skład nowego teamu weszli Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz związani dotychczas z agencjami ATL-owymi, którzy objęli stanowiska creative direktor-ów.

Marcinkowski i Wojtulewicz pracowali w przeszłości jako seniorski team kreatywny w UY&R. Marcinkowski był również właścicielem studia produkcyjnego Dynamo i agencji reklamowej Zero7, zaś Wojtulewicz współpracuje nadal z agencją Red8 Communications Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl