SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - firmę Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycję działań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają duży potencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie i są zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki Hoop Cola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku - mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.

Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku 18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcję reklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany w największych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWW oraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystanie konsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jest nowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.

Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ich kulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl