SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia wzmacnia dział New Business

Do zespołu departamentu New Business agencji interaktywnej Hypermedia (ISOBAR) dołączyły trzy nowe osoby.

Michał Pluta, Paweł Wolonciej i Jakub Staśkiewicz zajmą się zdobywaniem nowych klientów oraz obsługą przetargów.

Michal Pluta będzie pełnił obowiązki New Business Managera. Dotychczas zawodowo związany był z domem mediowym Mindshare, gdzie planował kampanie internetowe m.in. dla Fortis Banku, Samsunga, Forda i dziennika Rzeczpospolita. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Paweł Wolonciej swoją karierę zawodową rozpoczął jako specjalista ds. marketingu w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Następnie w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka zajmował się rozbudową grupy fachowych publikacji dla kadr kierowniczych w oświacie. W Hypermedia objął funkcję New Business Executive.

Na równorzędnym stanowisku rozpoczął pracę Jakub Staśkiewicz, dotychczas media planner-buyer w Initiative Warszawa, gdzie był odpowiedzialny za obsługę Citroena i Fujitsu Siemens. Współpracował również z Agorą, Point Group i Radiem Eska.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia wzmacnia dział New Business

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl