SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai i30 reklamowany jako „nowy ideał samochodu” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Hyundai i30. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”, przygotowały firmy marketingowe Opus B i Havas Media.

W kampanii prezentowane są kluczowe zalety nowej generacji Hyundaia i30. Reklamy informują również o loterii „Mistrzowska promocja”, w której do wygrania są Hyundai i30 oraz bilety na finały piłkarskich mistrzostw Europy U-21.

Akcja reklamowa, pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”, jest prowadzona w telewizji oraz internecie.

Spot telewizyjny do kampanii przygotowała agencja Opus B, a za reklamy internetowe oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Hyundai i30 reklamowany jako „nowy ideał samochodu” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl