IAB z nową inicjatywą dla młodych

IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
IAB z nową inicjatywą dla młodych
fot. IAB

Inicjatywę IAB Point of Youth zainaugurowano podczas Forum IAB Polska.

IAB Point of Youth dla młodych

"Naszym celem jest wzmacnianie pozycji młodych w digital marketingu – zarówno wewnątrz branży, jak i w oczach tych, którzy dopiero do niej wchodzą. Chcemy pokazać, że digital marketing to nie tylko dynamiczne środowisko i innowacyjne technologie, ale też miejsce pełne wartości, realnych możliwości i przestrzeni do rozwoju" - czytamy w manifeście założycieli.

Organizacja chce w przyszłości stworzyć program edukacyjny dla młodych przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska, organizować eventy i budować społeczność młodych przedstawicielek i przedstawicieli branży.

Zespół Point of Youth tworzą: szefowa Justyna Niciejewska (strategic planner GoldenSubmarine), Krystyna Frąckiewicz (digital account, Mediahub), Alex Kulaha (senior media buyer, Bees & Honey), Dominika Piwowarczyk (senior account manager, adQuery), Agata Talarek, (koordynator ds. Badań i Analiz Marketingowych, PZU), Marta Wieteska (junior copywriter, GoldenSubmarine), Maciej Zdunek (digital marketing strategist, Google).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska