SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie "złote" reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Outdoor w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek IBM, TNT, L’Oreal, Ray-Ban, Stihl, Vodafone i Toyota oraz kilka kampanii społecznych.

Article

IBM

Agencja: Ogilvy France
Klient: IBM
Produkt: wizerunek

Nagroda: Grand Prix

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie "złote" reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl