SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójnie naładowany” (wideo)

Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa leku bez recepty Ibum Zatoki Max (produkowanego przez Hasco-Lek). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Red8, Propeller Film i Havas Media.

Spot z kampanii pokazuje kobietę, która wskutek silnego bólu musi przerwać zabawę z dziećmi na trampolinach. Ibum Zatoki Max jest przedstawiany jako pierwszy „podwójnie naładowany” lek na ból zatok - zawierający podwójną dawkę dwóch substancji czynnych, dzięki czemu działa szybko (już po 15 minut od zażycia) i długo (przez 6 godzin).

Akcja ruszyła w połowie listopada, obejmuje ogólne i tematyczne stacje z oferty TVN, Telewizji Polskiej i Polsatu.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójnie naładowany” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
-
Drogie USP Zdrowie, a kiedy zadebiutuje wasze "IBUPROM ZATOKI MAX"?????
odpowiedź