Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

W ramach akcji uruchomiono serwis Wyborybezbolu.pl. Podano tam informację, że według sondażu zrealizowanego dla USP Zdrowie we wrześniu br. co trzeci Polak odczuwa ból głowy, gdy myśli o nadchodzących wyborach parlamentarnych.

- Na wyborczy ból, wybierz Ibuprom! - czytamy na stronie. Poniżej prezentowane są różne warianty tego produktu.

grafika

Kampania jest realizowana od początku października w internecie (m.in. na platformach społecznościowych) oraz outdoorze (ok. tysiąca billboardów i citylightów). Obejmuje grafiki z wieloma sloganami nawiązującymi do wyborów.

grafika

 

Za obsługę wszystkich marek USP Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada Wavemaker, wiosną br. obronił to zlecenie w przetargu. Natomiast od miesiąca obsługą producenta w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, zajmuje się Agencja Warszawa.

grafika

Ostatnia duża kampania ATL-owa Ibupromu była prowadzona w pierwszej połowie br., reklamowano w niej Ibuprom RR.

grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów