Ibuprom RR reklamowany „na ratunek w bólu” (wideo)

Trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Na ratunek w bólu”. Przygotowały ją firmy marketingowe Schulz brand friendly, Selfish3 i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ibuprom RR reklamowany „na ratunek w bólu” (wideo)

Bohaterem spotu jest operator numerów alarmowych, który nie może pozwolić sobie na dłuższą przerwę w pracy, kiedy łapie go silny ból, dlatego sięga po Ibuprom RR. Reklama podkreśla, że promowany produkt szybko zwalcza różnego rodzaju bóle, m.in. zębów, kręgosłupa i pooperacyjne.

Akcja jest realizowana od 21 grudnia, obejmuje spot i billborad sponsorskich w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly, a produkcją spotu - dom produkcyjny Selfish3. Za obsługę UPS Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Mets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"