SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Podwójne działanie. Podwójna ulga” reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Podwójne działanie. Podwójna ulga”. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw i Mets.

Reklama podkreśla, że dwa główne składniki Ibuprom Zatoki skutecznie pomagają przy bólu zatok: jeden odblokowuje zatoki, a drugi zwalcza ból.

Sama dolegliwość jest przedstawiana w spocie obrazowo jako bardzo duże ograniczenie życiowe. Bohater po zażyciu promowanego preparatu czuje zdecydowaną poprawę i może pływać kajakiem.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Za ATL-ową obsługę reklamową marki Ibuprom odpowiadają agencja FCB Warsaw (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mets (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Podwójne działanie. Podwójna ulga” reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nieprawda
nieprawdą jest, że za kreację odpowiada FCB Warsaw. Informacja wymaga sprostowania. Kreację przygotowała agencja 2012.
odpowiedź