ICom w agencji 4 Publicity

Agencja 4 Publicity rozpoczęła współpracę z firmą ICom, producentem i dystrybutorem sprzętu komputerowego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zadaniem 4 Publicity będzie przygotowanie strategii public relations, budowanie relacji spółki ICom z mediami oraz opracowanie i wprowadzenie kompleksowego systemu komunikacji.

4 Publicity odpowiedzialny będzie za kontakty z mediami, w tym za koordynowanie testów prasowych produktów marki ICom.

- Decyzję o zaangażowaniu agencji 4 Publicity podjęliśmy po dogłębnej analizie naszej pozycji w branży IT. W ciągu ostatnich dwóch lat odnotowaliśmy dużą dynamikę wzrostu sprzedaży produktów ICom i postanowiliśmy powierzyć kontakt z mediami fachowcom. Zależy nam, by komunikacja naszej firmy była prowadzona w pełni profesjonalne. Jestem przekonany, że ta decyzja pozwoli nam na utrzymanie dotychczasowej dynamiki sprzedaży.  Dzięki tej decyzji ICom, który oferuje produkty wysokiej jakości przy relatywnie niskich cenach, będzie mógł jeszcze skuteczniej konkurować na rynku polskim, a w niedalekiej przyszłości również na europejskim – powiedział Mariusz Tofil, prezes firmy ICom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem