SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ICP Group zmieniła logotyp

Agencja marketingu zintegrowanego ICP Group zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie w trzech wersjach kolorystycznych.

Article

W nowym logotypie w nazwę ICP Group wpisany jest symbol nieskończoności. Ma to promować firmę jako nowoczesnego, doświadczonego i odważnego partnera w realizacji działań marketingowych.

- Nasz nowy wygląd świetnie oddaje charakter i odwagę w działaniu – to nie jest delikatny lifting, to kompletnie nowa jakość. Jest też potwierdzeniem kompetencji zespołu, który opracował całą identyfikację - opisuje Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group.

Nowe logo będzie funkcjonować w trzech wersjach kolorystycznych: na białym, czarnym i żółtym tle.

Poprzedni logotyp firmy zawierał symbol trzech okręgów.

ICP Group oferuje usługi z zakresu incentive, eventów, content marketingu i programów wsparcia sprzedaży.

Firma jest notowana na rynku giełdowym NewConnect. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowała 20,04 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 26,85 mln zł rok wcześniej) i 1,54 mln zł straty netto (rok wcześniej miała 229 tys. zł zysku netto).

Większościowym akcjonariuszem ICP Group jest Krzysztof Michniewicz, ma akcje stanowiące 74,94 proc. kapitału i 84,33 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ICP Group zmieniła logotyp

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona Lorent
Bardzo ładnie. 30 procent spadku sprzedazy i 1,5 mln pod kreska za pierwsze trzy kwartaly 2018. Ale - Nowe Logo jest :)
10 8
odpowiedź