ID Investigation Discovery wprowadza reklamy

Od marca br. kanał dokumentalny ID Investigation Discovery rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie biuro Discovery Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

ID Investigation Discovery będzie dostępny w sprzedaży cennikowej, w ofercie pakietów gwarantowanej widowni, a także w ofercie niestandardowej, którą rozwija dział Brand Partnership Discovery Media.

- Włączenie ID Investigation Discovery do oferty sprzedażowej Discovery Media to naturalny krok w rozwoju tego kanału, po inwestycji w jego kontent i niedawnym poszerzeniu dystrybucji wśród abonentów Cyfrowego Polsatu i Vectry - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager CE, Discovery Networks CEEMEA.

Kanał ten prezentuje dokumenty o zbrodniach i śledztwach. Nadaje w Polsce od 2009 roku i od tego czasu dostępny był w Cyfrze+ i na platformie N. Pod koniec ub.r. wszedł do Vectry, a od 1 lutego br. także do Cyfrowego Polsatu. Od lutego objęty jest monitoringiem telemetrycznym Nielsen Audience Measurement.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska