IDC: 287,1 mln komórek sprzedanych w III kw.

W III kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 287,1miliona telefonów komórkowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 6,0 proc. mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (305,4 mln), ale jednocześnie o 5,6 proc. więcej wporównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami - wynika z danychfirmy badawczej IDC.

"Rynek sprzedaży komórek pokazuje pierwsze sygnały poprawy odpoczątku gospodarczego kryzysu. W IV kwartale producenciprzygotowują się na kolejne wzrosty wprowadzając na rynek swojeflagowe urządzenia, aby sprostać zdławionemu wcześniejzapotrzebowaniu" - stwierdził Ramon Llamas, analityk IDC.

Najwięcej urządzeń w III kwartale - 108,5 miliona - sprzedałafirma Nokia, co dało jej 37,8 proc. udziału w rynku. Na kolejnychmiejscach znalazły się firmy: Samsung (60,2 miliona sprzedanychkomórek, 21,0 proc. rynkowego udziału), LG Electronics (31,6 mln,11,0 proc.), Sony Ericsson (14,1 mln, 4,9 proc.) oraz Motorola(13,6 mln, 4,7 proc.). Pozostali producenci sprzedali łącznie 59,1miliona telefonów, stanowiących 20,6 proc. rynku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu