'idea awards 2005' w fazie finałowej

XIV edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy dobiega finału

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs trwał przez cały rok 2004 i wyłonił finalistów reklamy radiowej; telewizyjnej i prasowej  w sześciu kategoriach Motoryzacja; Moda; Medycyna; Konsumpcja; Usługi i inne łącznie 72 reklamy. Innowacją i unikalnością konkursu jest to, że nagrody przyznawane są klientom zlecającym wykonanie reklamy, lecz nagrody również mogą otrzymać agencje reklamowe oraz inne firmy / osoby pracujące nad nią.

Konkurs jest bezpłatny.

Jury składające się z przedstawicieli polskich mediów i świata reklamy dokona wyboru zwycięzców przyznając Złotą, Srebrną i Brązową ideę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski