SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Idea jednym z partnerów nowatorskiej loterii w TVN

'Przygarnij Kropka' to innowacyjna w formie loteria umożliwiającą wygranie atrakcyjnych nagród, która zostanie wprowadzona na rynek przez stację TVN przy współpracy takich Partnerów, jak: Idea POP, Shell, Kodak Express, Unilever i Super Express.

Będzie to największa loteria, jaka kiedykolwiek miała miejsce w Polsce i towarzyszyć jej będzie interaktywna multimedialna kampania marketingowa. Kampania oparta jest na unikalnym urządzeniu określanym mianem "Kropek", który zostanie wprowadzony na rynek polski jako postać z filmu rysunkowego (tzw. Cartoon character).

Kampania opiera się na zaawansowanym technologicznie urządzeniu "Kropek", który zawiera specjalny wysoko światłoczuły film absorbujący fale wytwarzane przez odbiornik telewizyjny podczas emisji programów telewizyjnych ( w przypadku polskiej edycji kampanii - będą to specjalne programy promowane przez stację TVN. Zwiastun medialny pojawił się 21 września br., po czym nastąpi właściwa 6 tygodniowa intensywna akcja promocyjna na antenie TVN. Będzie ona wsparta zakrojoną na szeroką skalę kampanią prasową w Super Expresie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Idea jednym z partnerów nowatorskiej loterii w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl