SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IDMnet rozszerza ofertę retargetingu

Sieć reklamowa IDMnet wprowadziła nowe usługi retargetingowe dla klientów indywidualnych i domów mediowych. Ma to poprawić wskaźniki konwersji i brandingowe kampanii.

IDMnet rozszerza ofertę retargetingu

Usługi retargetingowe IDMnetu zostały rozszerzone o zestaw narzędzi dopasowanych do różnych etapów komunikacji z odbiorcami i zróżnicowanych celów marketingowych klientów. – Wprowadzone przez nas rozwiązania pozwalają, w zależności od przyjętych celów, poprawić zarówno wskaźniki konwersji, jak i wskaźniki brandingowe kampanii – opisuje Michał Hejka, dyrektor operacyjny IDMnetu. – Jednocześnie, dzięki emisji kampanii w całej naszej sieci, istnieje możliwość znaczącego zwiększenia zasięgu oraz kontrolowanego wzrostu częstotliwości kontaktu z reklamą – dodaje.

Retargeting jest dostępny w ofercie IDMnetu od czerwca 2009 roku. Nowe narzędzia firma przygotowała we własnym zakresie.

Rozbudowana oferta jest już dostępna w dziale agencyjnym IDMnetu, komórce brokerskiej IDM Media Team oraz w sieciach tematycznych Budowia, 4clover i ZdrowieNet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IDMnet rozszerza ofertę retargetingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl