SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IDMnet wydłuża cennik reklamowy

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza cennik oparty na godzinnej emisji przekazu. W dni robocze obowiązuje sześć różnych stawek, a w weekendy i święta - siedem.

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wydłuża z 15 minut do godziny podstawowy czas emisji przekazu. Jednocześnie firma wprowadza stawki zróżnicowane pod względem pory dnia: od poniedziałku do piątku obowiązuje sześć poziomów cenowych, a w weekendy i święta - siedem. Najdroższy jest "prime time" w dni robocze - za godzinną emisję reklamy w całej sieci trzeba zapłacić 9,5 tys. zł. Podstawowe stawki w cenniku IDMnet dotyczą billboardów, natomiast za expand/scroll billboardy oraz double billboardy obowiązują standardowe dopłaty. F

irma uzasadnia zmiany tym, że o określonych porach dnia reklamuje się odmienne produkty, a różnicuje się też grupa odbiorców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IDMnet wydłuża cennik reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl