SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IDMnet z biznesową siecią tematyczną BizAd

IDMnet uruchomił nową sieć tematyczną BizAd, która będzie skupiać witryny i portale internetowe o charakterze biznesowym, informacyjnym, gospodarczym, finansowym oraz prawnym.

Wertykalna sieć reklamy internetowej BizAd jest dedykowana rynkowi biznesowemu i będzie specjalizować się w realizacji kampanii w serwisach ściśle związanych z szeroko pojętą tematyką biznesu, finansów i prawa.

W skład BizAd wchodzi blisko 50 witryn, w tym takie serwisy tematyczne jak WNP.pl, eGospodarka.pl, ABC.com.pl, LEX.pl, Tvp.pl, Goldenline.pl, Pracuj.pl, Hotmoney.pl oraz Profeo.pl. Na starcie zasięg sieci wynosi ponad 6,5 miliona realnych użytkowników, a jej oferta zawiera pięć pakietów tematycznych: Top Management, SOHO, Agro Biznes, MSP i Finanse.

Wśród rozwiązań proponowanych przez BizAd znajdą się mailingi, newslettery, kampanie zasięgowe, kampanie dedykowane, niestandardowe, video oraz modele emisji reklam oparte o dane na temat zachowań internautów - Predykcyjne Targetowanie Behawioralne i Retargeting. Dostępna będzie także możliwość zastosowania narzędzia marketingowego Finansowe Intencje Zakupowe, pozwalającego na dokładną identyfikację użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem finansowym.

- Kładziemy nacisk na doskonalenie metod docierania do tych internautów, którzy są tuż przed podjęciem decyzji finansowej, takiej jak np. ubezpieczenie samochodu, wzięcie kredytu czy pożyczki. Finansowe Intencje Zakupowe to nasze autorskie narzędzie i innowacyjna odpowiedź na rosnące potrzeby reklamodawców, które  nie zawsze mogą być zaspokojone za pomocą standardowych narzędzi reklamowych. Dzięki zastosowaniu naszego produktu maksymalizujemy prawdopodobieństwo dotarcia z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonej grupy docelowej - mówi Paulina Bechcicka, dyrektor sprzedaży sieci BizAd.

Oprócz BizAd w portfolio IDMnet znajdują się obecnie kobieca sieć reklamowa 4clover, sieć budowlana Budowia, sieć o tematyce medycznej i farmaceutycznej ZdrowieNet oraz sieć AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach, związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką.

Dołącz do dyskusji: IDMnet z biznesową siecią tematyczną BizAd

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Egon
Czytaj.....kolejna porażka
odpowiedź
User
Max
Nie rozumiem... Po co otwierać kolejną sieć tylko po to by konkurować z innymi ?
Zamiast zastanowić się nad jakąś niszą i stworzyć dobre pakiety dedykowane IDM ładuje się w biznes - tylko dlatego żeby go mieć... I to pewnie (sądząc po witrynach) niezłe deklaracje tam poszły.
Tak czy siak życzę powodzenia - bo znając życie do tego projektu będzie trzeba dużo dołożyć!

odpowiedź