SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IDMnet z siecią tematyczną ZdrowieNet

IDMnet uruchomił tematyczną sieć reklamową ZdrowieNet. Obejmuje ona 22 serwisy o tematyce medycznej, farmaceutycznej i lifestylowej.

Uruchomiona przez IDMnet sieć reklamowa ZdrowieNet składa się z pięciu pakietów tematycznych: „Zdrowie dziecka”, „Senior”, „Społeczności”, „Bazy i informacje medyczne” oraz „Zdrowy tryb życia”, a także dwóch profili behawioralnych: „ Suplementy diety i leki OTC” oraz „Zdrowe żywienie”. Ogółem oferta obejmuje 22 witryny o tematyce medycznej, farmaceutycznej i związanej ze zdrowym stylem życia, m.in. Poradnikzdrowie.pl, Forumzdrowia.pl, Rynekmedyczny.pl, Zdrowie.med.pl, Kardiolo.pl i ForumPediatryczne.pl. W sieci reklamodawcy będą mogli zlecać kampanie zasięgowe, sprzedażowe i wideo, a także mailingi i newslettery. Ponadto dostępne jest planowanie kontekstowe i rozwiązania niestandardowe.

– Wydzielenie tej sieci reklamowej jest wynikiem rosnącego zainteresowania tematyką medyczną i zdrowym stylem życia wśród internautów – uzasadnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca i wiceprezes zarządu IDMnet. Za zespół sprzedażowy ZdrowieNet – oferujący kompleksową obsługę od projektów badawczych, przez tworzenie kreacji, po wsparcie technologiczne – odpowiada Agnieszka Muszyńska, szef sprzedaży IDMnet ds. kluczowych klientów.

ZdrowieNet to trzecia sieć reklamowa uruchomiona w tym roku przez IDMnet. W lutym firma wprowadziła na rynek ofertę Budowia (więcej), a w maju – we współpracy z AdAction – sieć AdAction Network (więcej).

Dołącz do dyskusji: IDMnet z siecią tematyczną ZdrowieNet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
max
to chyba będzie żyła złota, ha ha ha
odpowiedź