SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Iga Świątek ambasadorką Oshee

Najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu Iga Świątek została ambasadorką reklamową marki napojów izotonicznych Oshee.

fot. Facebook.com/Iga Świątek fot. Facebook.com/Iga Świątek

Jak poinformowała w mediach społecznościowych Iga Świątek, w ramach nawiązanej współpracy reklamowej jej wizerunek pojawi się na opakowaniach Oshee i weźmie udział w globalnych kampaniach marketingowych marki. Napoje brandu będzie też piła podczas występów w kolejnych turniejach i na treningach. W planach jest także własna linia produktów sygnowanych nazwiskiem najlepszej tenisistki na świecie. Pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie. Nowa linia ma trafić na sklepowe półki wiosną lub latem tego roku. Pierwsze z nich już w najbliższych tygodniach.

"Na testowanie wytypowanych dla mnie produktów poświęciłam sporo czasu i po konsultacjach z moim zespołem włączyłam je do diety. Nie jest przypadkowe, że pierwszą współpracą ogłaszaną po poprzednim sezonie jest polska marka o globalnych ambicjach, którą zamierzam wspierać w rozwoju i wspólnie promować nasz kraj na świecie" - napisała Iga Świątek.

Umowa weszła w życie 1 lutego 2023 r. i ma obowiązywać przez 2 lata z możliwością przedłużenia.

Iga Świtek i jej team z Oshee

Oshee nawiązało także współpracę z zespołem pracującym ze Świątek - trenerem Tomaszem Wiktorowskim, trenerem przygotowania fizycznego Maciejem Ryszczukiem i psycholożką Darią Abramowicz.

- Związanie się z marką Oshee jest dla mnie bardzo naturalne, bo znam ich produkty, smakują mi one, realnie wspierają mój proces treningowy i pomagają osiągać coraz lepsze wyniki sportowe, a współpraca z marką dla osób aktywnych jest spójna z moim stylem życia. Nieprzypadkowy jest wybór rodzimej marki - moim celem także poza kortem jest wspieranie i promocja Polski, dlatego pierwszą współpracą po sukcesach z zeszłego sezonu jest właśnie Oshee - powiedziała Iga Świątek.

- Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły. Zamierzamy jeszcze mocniej uświadomić ludziom aktywnym, jak ważnym elementem takiego trybu życia jest dbałość o zdrowe i bezpieczne uprawianie sportu, na które składają się również właściwe nawadnianie oraz uzupełnianie utraconych w trakcie wysiłku składników odżywczych. - powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.

Głównym sponsorem i partnerem strategicznym Igi Świątek jest PZU. Tenisistka ma także umowy reklamowe z markami Rolex, Xiaomi, Asics.

Oshee reklamował w przeszłości Robert  Lewandowski. 

Dołącz do dyskusji: Iga Świątek ambasadorką Oshee

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teleman
Dopóki nie namieszali jej w głowie reklamami dopóty grała , teraz gra.... ale w reklamach .
0 0
odpowiedź
User
Łukasz
Dopóki nie namieszali jej w głowie reklamami dopóty grała , teraz gra.... ale w reklamach .


tzn kiedy i przez jakie reklamy przestała grać??
0 0
odpowiedź
User
qba
Dopóki nie namieszali jej w głowie reklamami dopóty grała , teraz gra.... ale w reklamach .


To samo gadali po pierwszym Roland Garros. I co? Ile turniejów od tego czasu wygrała? Dwa wielkoszlemowe! i wiele innych o nieco niższej randze. Tak więc panie Teleman siedź pan cicho.
0 0
odpowiedź