„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.

 

Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska