SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.

Igor Przespolewski Article

Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.

- Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce - mówi Igor Przespolewski.

Od 2013 roku

Przespolewski z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupy Novartis. Z branża marketingową związany od 9 lat

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Igor Przespolewski dyrektorem marketingu sieci Multikino. Odchodzi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
greg
Gratulacje Igor, wielu sukcesów!!!
4 0
odpowiedź
User
el_1321
Serio...? :)
0 4
odpowiedź